Orthopedie
Het aanbieden van gepersonaliseerde informatie en begeleiding aan patiënten die een orthopedische behandeling ondergaan
Patient Journey App biedt begeleiding aan orthopedische patiënten (en hun naasten) gedurende elke fase van hun behandeling.
Stuur push-notificaties met informatie over het eerste consult, voorbereidingen op een operatie, risico's bij een operatie en wondzorg na ontslag. Ook bieden we begeleiding bij bijvoorbeeld revalidatieprogramma's en fysiotherapie oefeningen.
De orthopedische patient journey
Pre-opname
Het behandelplan met behandelfases
Voorbereiding op het consult
Type diagnostiek
Opname
Opname in het ziekenhuis
Operatie (indien nodig)
Pijnmanagement
Post-opname
Thuiszorg
Fysiotherapie oefeningen
PROMS & PREMS vragenlijsten
Beschikbare content templates
We hebben templates voor de meeste behandelingen waardoor je direct van start kunt:
Knieprothese
Heupprothese
Knie arthroscopie
Schouderprothese
Voorste kruisband reconstructie
Staat de gewenste behandeling er niet bij?
Neem even contact met ons op, we ondersteunen je graag bij het aanmaken van een nieuwe patient journey.
Orthopedische Intake
Diverse ziekenhuizen en klinieken maken gebruik van de Orthopedisch Intake module. Het doel van deze module is om patiënten vóór de afspraak in het ziekenhuis optimaal voor te bereiden.
Hierbij wordt onder andere gebruik gemaakt van een intelligente vragenlijst, welke afhankelijk van het aangedane gewricht de juiste vragen stelt. Daarnaast brengt de vragenlijst de zorgvraag- of behoefte van de patiënt in kaart.
De uitkomsten van de vragenlijst worden automatisch verwerkt tot een samenvatting welke zichtbaar wordt in het EPD. Door deze manier van werken kan binnen het consult eerder ingegaan worden op wat voor de patiënt echt belangrijk is én welke behandeling daar het beste bij past.
Klant case: Anna Ziekenhuis
Bekijk hoe het Anna ziekenhuis de Patient Journey App inzet om orthopedische patiënten te ondersteunen.
Wil je meer informatie?
We komen graag met je in contact.