Voor patiënten

Bedankt voor het bezoeken van onze website!

Met Patient Journey App ondersteunen we patiënten gedurende de behandeling door het aanbieden van de juiste informatie op het juiste moment en het op afstand monitoren van het herstel.

Mogelijk wordt er bij jouw zorginstelling nog geen gebruik gemaakt van onze app. In dat geval kun je hiernaar informeren bij de afdeling Marketing & Communicatie of bij een van je behandelaars. Natuurlijk kun je ook altijd de link naar deze website met hen delen.

BELANGRIJK: Ben je een patiënt en heb je een specifieke vraag voor jouw ziekenhuis, neem dan contact op met jouw ziekenhuis. Wij zijn een bedrijf dat software maakt voor ziekenhuizen. 

Veelgestelde vragen

  • Je kunt de app downloaden via de App Store (voor iOS) of Google Play Store (voor Android). Zoek naar "Patient Journey App" en klik op de downloadknop.

  • Om de app te gebruiken, moet je inloggen met jouw persoonlijke code. Je ontvangt deze code via email van jouw zorgverlener. Vul de code in bij het registratiescherm en volg de verdere instructies.

  • Patient Journey App bestaat uit een aantal onderdelen. Hieronder worden deze toegelicht.

    Tijdlijn
    Deze app maakt gebruik van een tijdlijn. Deze tijdlijn toont je de informatie over jouw behandeling wanneer deze voor jou relevant is.

    De tijdlijn is opgebouwd uit momenten. Ieder moment op de tijdlijn toont je informatie over een bepaald onderwerp.

    Het kan voorkomen dat op het begin nog niet alle informatie in de app zichtbaar is. Jouw zorgverlener heeft de app dan zo ingesteld dat je meer informatie krijgt naarmate je verder in jouw behandeling bent.

    De tijdlijn maakt gebruik van handige push-notificaties. Dat wil zeggen dat je een berichtje krijgt wanneer er nieuwe informatie voor jou beschikbaar is.

    Informatie bibliotheek
    De informatie in deze app kun je ook altijd terugzoeken via de informatie pagina. 

    Op deze pagina kun je gebruik maken van een handige zoekfunctie. Op deze manier kun je bepaalde informatie altijd snel en makkelijk terugvinden.

    Contact
    Deze app heeft ook een onderdeel met alle contactgegevens. 

    Je kunt hierbij denken aan: telefoonnummers, de website, het adres van het ziekenhuis, e-mailadres en routenummers.

    Profiel
    De profiel tab is de laatste tab van het hoofdmenu in de app.

    In dit onderdeel van de app kun je diverse instellingen doen, zoals de lettergrootte van de tekst. Ook kun je hier aantekeningen maken of een aanvullende/andere behandeling selecteren.

    Tot slot kun je in dit onderdeel van de app de algemene voorwaarden, het privacy statement en andere technische informatie raadplegen.

    Openen van websites
    Soms verwijzen we je in de app naar informatie op andere websites. In dat geval wordt de website geladen in deze app.

    Heb je een apparaat van Apple? Dan kunt je altijd op “Gereed” of "Sluiten" klikken, linksboven. Heb je een Android telefoon, dan kun je op het kruisje klikken.

    De website sluit dan en je komt terug in de app.

  • Neem dan contact op met jouw ziekenhuis. De contactgegevens vind je onder de contactknop in de app.

  • Dan neem je het best contact op met jouw ziekenhuis. De contactgegevens vind je onder de contactknop in de app.

  • Neem dan contact op met de Functionaris Gegevensbeheer van het ziekenhuis.

  • We zijn natuurlijk altijd benieuwd naar jouw ervaringen. We vinden het fijn wanneer je deze wilt delen via de App Store.

    Appstore (Apple)

    Google Play (Android)

  • Je vindt een overzicht van jouw behandelingen onder de profiel knop. Vervolgens ga je naar ‘behandelingen’. Hier zie je welke behandelingen aan jou gekoppeld zijn en kun je wisselen tussen de verschillende behandelingen.

  • Probeer eerst even de app ‘hard’ af te sluiten. Bekijk daarna of je de laatste versie van de app hebt of dat er nog een update beschikbaar is. Ten laatste kun je nog proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Helpen bovenstaande stappen niet? Geef even jouw specifieke problemen door aan het ziekenhuis.

  • Je neemt het best even contact op met jouw ziekenhuis, zij kunnen je verder helpen of contact met ons opnemen.