
Oncologie
Het aanbieden van gepersonaliseerde informatie en begeleiding aan patiënten die een oncologische behandeling ondergaan
Patient Journey App biedt begeleiding aan oncologische patiënten (en hun naasten) gedurende elke fase van hun behandeling.
Stuur push-notificaties met informatie over het eerste consult, medicatiegebruik en bijwerkingen, complicaties, wondzorg, chemotherapie, bestraling, hormonale therapie en immunotherapie. Ook bieden we begeleiding bij bijvoorbeeld revalidatieprogramma's en fysiotherapie oefeningen.
De oncologische patient journey
Pre-opname
Type diagnostiek
Psychologische ondersteuning
Het behandelplan met behandelfases
Opname
Opname in het ziekenhuis
Operatie (indien nodig)
Radio, chemo en hormoon therapie
Post-opname
Thuiszorg
Fysiotherapie
PROMs en PREMs vragenlijsten
Beschikbare content templates
We hebben templates voor de meeste behandelingen waardoor je direct van start kunt.
Borstkanker
Prostaatkanker
Chemotherapie
Screenen voor longkanker
Dikke darm kanker
Staat de gewenste behandeling er niet bij? Neem even contact op via onderstaand formulier, we ondersteunen je graag bij het aanmaken van een nieuwe patient journey.

Intake module
Diverse ziekenhuizen en klinieken maken gebruik van de Intake module. Het doel van deze module is om patiënten vóór de afspraak in het ziekenhuis optimaal voor te bereiden.
Hierbij wordt onder andere gebruik gemaakt van een intelligente vragenlijst, welke afhankelijk van de diagnose de juiste vragen stelt. Daarnaast brengt de vragenlijst de zorgvraag- of behoefte van de patiënt in kaart.
De uitkomsten van de vragenlijst worden automatisch verwerkt tot een samenvatting welke zichtbaar wordt in het EPD. Door deze manier van werken kan binnen het consult eerder ingegaan worden op wat voor de patiënt echt belangrijk is én welke behandeling daar het beste bij past.
Klant case: AZ Alma
Bekijk hoe AZ Alma de Patient Journey App gebruikt om oncologie patiënten te ondersteunen.
Wil je meer informatie?
We komen graag met je in contact.