Hieronder vindt u de meest recente publicaties over Patient Journey App.
Voor persvragen kunt u contact opnemen via 073-6446069.
App als resultaat van ervaringsmeting.
'Zo hebben we bijvoorbeeld geleerd dat ondanks de folder en de mondelinge instructie, patiënten vaak niet meer wisten wanneer ze weer aan het werk mochten of wanneer ze bepaalde oefeningen moesten doen.''
Lees meerApp als resultaat van ervaringsmeting.
'Zo hebben we bijvoorbeeld geleerd dat ondanks de folder en de mondelinge instructie, patiënten vaak niet meer wisten wanneer ze weer aan het werk mochten of wanneer ze bepaalde oefeningen moesten doen.''
Patiënt en arts kiezen samen beste aanpak.
“Ik praat liever met een patiënt over de aanpak van de ziekte, dan tegen een patiënt over wat de ziekte inhoudt."
Lees meerPatiënt en arts kiezen samen beste aanpak.
“Ik praat liever met een patiënt over de aanpak van de ziekte, dan tegen een patiënt over wat de ziekte inhoudt."
On the 7th of June 2016 we organized the 8th edition of Amsterdam Talks Tech. We discussed trends and disruption in the healthcare industry. The night was hosted by Remy Gieling, editor in chief at Sprout, inspireert ondernemers. Speakers came from IBM Watson, Patient Journey App and Tinybots.
Bekijk de videoOn the 7th of June 2016 we organized the 8th edition of Amsterdam Talks Tech. We discussed trends and disruption in the healthcare industry. The night was hosted by Remy Gieling, editor in chief at Sprout, inspireert ondernemers. Speakers came from IBM Watson, Patient Journey App and Tinybots.
Het Jeroen Bosch Ziekenhuis lanceert op woensdag 8 juli de nieuwe app: JBZ Zorg. De applicatie maakt het mogelijk patiënten op het juiste moment te informeren over een bepaalde stap in hun behandeling, operatie of onderzoek.
Lees verderHet Jeroen Bosch Ziekenhuis lanceert op woensdag 8 juli de nieuwe app: JBZ Zorg. De applicatie maakt het mogelijk patiënten op het juiste moment te informeren over een bepaalde stap in hun behandeling, operatie of onderzoek.
De door Interactive Studios en Kliniek ViaSana ontwikkelde Behandelpad App heeft de prestigieuze Dutch Interactive Award gewonnen. In de finale werd in de categorie 'service' gewonnen van Shell, Eneco, GGD Amsterdam en de Nederlandse Politie.
Lees verderDe door Interactive Studios en Kliniek ViaSana ontwikkelde Behandelpad App heeft de prestigieuze Dutch Interactive Award gewonnen. In de finale werd in de categorie 'service' gewonnen van Shell, Eneco, GGD Amsterdam en de Nederlandse Politie.
Gebruikers worden veel beter en interactiever geïnformeerd met als gevolg dat een pijnpunt kan worden verholpen. Een vernieuwende case in een traditionele sector. Complimenten van de jury voor de keuze om een specifiek deelproces te optimaliseren. Dit is nog eens service verhoging!
Lees verderGebruikers worden veel beter en interactiever geïnformeerd met als gevolg dat een pijnpunt kan worden verholpen. Een vernieuwende case in een traditionele sector. Complimenten van de jury voor de keuze om een specifiek deelproces te optimaliseren. Dit is nog eens service verhoging!
De prijzen voor het beste interactieve werk van Nederland zijn zojuist uitgereikt tijdens de Dutch Interactive Awards 2015. Kars Veling van Q42 en Daniel Sytsma van ACHTUNG! kregen een persoonlijke prijs op voorstel van hun vakgenoten vanwege hun werk in technologie en design.
De prijzen voor het beste interactieve werk van Nederland zijn zojuist uitgereikt tijdens de Dutch Interactive Awards 2015. Kars Veling van Q42 en Daniel Sytsma van ACHTUNG! kregen een persoonlijke prijs op voorstel van hun vakgenoten vanwege hun werk in technologie en design.
Patiëntvoorlichting in ziekenhuizen gebeurt in veel gevallen nog met een pak papier. De app Behandelpad brengt daar verandering in en geeft patiënten alleen informatie wanneer dat echt nodig is. Thomas Timmers, directeur van Interactive Studios, vertelt over de app en de deelname aan de Health app award 2015.
Lees verderPatiëntvoorlichting in ziekenhuizen gebeurt in veel gevallen nog met een pak papier. De app Behandelpad brengt daar verandering in en geeft patiënten alleen informatie wanneer dat echt nodig is. Thomas Timmers, directeur van Interactive Studios, vertelt over de app en de deelname aan de Health app award 2015.
Twintig jaar geleden was het normaal dat bedrijven en organisaties hun in formatie in fraaie boekjes en brochures goten. Tien jaar later ontdekten zichzelf respecterende bedrijven de website als goed middel om zich te profileren. Vandaag de dag zijn apps hét middel om informatie te verspreiden.
Lees verderTwintig jaar geleden was het normaal dat bedrijven en organisaties hun in formatie in fraaie boekjes en brochures goten. Tien jaar later ontdekten zichzelf respecterende bedrijven de website als goed middel om zich te profileren. Vandaag de dag zijn apps hét middel om informatie te verspreiden.
Patiëntvoorlichting in ziekenhuizen gebeurt in veel gevallen nog met een pak papier. De app Behandelpad brengt daar verandering in en geeft patiënten alleen informatie wanneer dat echt nodig is.
Lees verderPatiëntvoorlichting in ziekenhuizen gebeurt in veel gevallen nog met een pak papier. De app Behandelpad brengt daar verandering in en geeft patiënten alleen informatie wanneer dat echt nodig is.
In de serie eHealth op de werkvloer spreekt SmartHealth met zorgprofessionals die dagelijks te maken hebben met eHealth toepassingen. Veel van die technologische innovaties betekenen op papier efficiënter werken, kwaliteitsverbetering of kostenverlaging.
Lees verderIn de serie eHealth op de werkvloer spreekt SmartHealth met zorgprofessionals die dagelijks te maken hebben met eHealth toepassingen. Veel van die technologische innovaties betekenen op papier efficiënter werken, kwaliteitsverbetering of kostenverlaging.